Usein Kysytyt Kysymykset

Tilaus ja toimitus

Q: Kun voin odottaa tilaustani?

Vastaa: Keskimääräinen toimitusaika on 1-8 päivää. Tuotteemme lähetetään sinulle suoraan toimittajalta. Tämän ainutlaatuisen liiketoimintamallin avulla voimme säästää valtavasti varastointi- ja kuljetuskustannuksissa, ja voimme tarjota tuotteita halvemmalla kuin kilpailu ja maksaa toimituskulut. Omasta tavaratalostamme lähetettävät tuotteet ovat siellä 1–2 työpäivän kuluessa.

Kysymyksesi: Odotettu toimitusaika on kulunut, missä tilaukseni on?!

Vastaa: 99% tapauksista tilaukset toimitetaan odotetussa toimitusajassa. Valitettavasti joskus voi käydä niin, että tilaus viivästyy tai katoaa toimitusprosessissa. Voit tarkistaa tilauksesi tilan sähköpostitse lähetetyn Track & Trace -jäljityksen

Eikö ole saanut mitään 3 päivää odotetun toimitusajan jälkeen? Ota yhteyttä (info@nancyhomestore.com).

Kysymyksesi: En puutu tilaukseeni useita tuotteita, miten se on mahdollista?

Vastaa: Koska työskentelemme eri toimittajien kanssa, on mahdollista, että tuotteet toimitetaan erikseen. Jos tilauksestasi puuttuu kohteita, saat ne yleensä 1-2 päivän kuluttua.

Pahoittelemme

Q: Mikä on toimituskulut?

Vastaa: Hoidamme tilauksen toimituskulut.*

Kysymyksesi: Sisältyykö nettisivujemme hintoihin ALV?

Answer: Kaikki mainitut hinnat sisältävät alv.

Vaihto ja palautus

Kysymyksesi: En ole tyytyväinen tilaukseeni, voinko palauttaa sen?

Vastaa: Kyllä. Voit palauttaa minkä tahansa tilauksen meille 14 päivän kuluessa ilman syytä.

Kysymyksesi: Haluan palauttaa esineen, mitä minun pitäisi tehdä?

Vastaus: Jos et ole tyytyväinen tilauksesi, voit vaihtaa tai palauttaa sen 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta. Tuotteet on palautettava alkuperäisessä kunnossaan sekä tunnisteilla ja etiketeillä. Tuotteessa ei saa olla käyttöjälkiä.

Ilmoituslähetyksessä on aina oltava Track & Trace -koodi. Lähettäjä on aina vastuussa lähetyksestä.

Kun olemme vastaanottaneet palauttamasi tuotteet, varmistamme, että ostosumma hyvitetään tilillesi 1-3 työpäivän kuluessa.

>>  Lataa palautuslomake napsauttamalla tätä  <<

Raita & jäljitys

Question: Mistä löydän Track & Trace -koodini?

Answer: Heti kun tilaus on valmisteltu, saat Track & Trace -koodin sähköpostitse.

Kysymyksessä: Raita & jäljityskoodi ei kerro mitään tietoa, miten tämä on mahdollista?

Vastaa: Siitä hetkestä lähtien, kun pakettisi on saapunut postimyyntiyhtiöön, Track & Trace -tiedot ovat saatavilla. Huomaathan, että tässä saattaa olla

Kantelut

Kysymyksessä: Miten ilmoitan valituksesta?

Vastaa: Jos olet tehnyt tilauksen kanssamme ja varotoimistamme huolimatta sinulla on edelleen valitus tai vika, jonka haluat ilmoittaa meille, voit helposti tehdä sen lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: info@nancyhomestore.com. Voit ilmoittaa valituksista mistä tahansa aiheesta, koski se sitten tuotteitamme tai palveluitamme, jokainen valitus on tervetullut. Saat meiltä asiallisen vastauksen 5 työpäivän kuluessa valituksen vastaanottamisesta.

Jos et ole samaa mieltä ratkaisusta tai emme voi selvittää sitä yhdessä? Tämän jälkeen voit tehdä valituksen riitojenratkaisukomitealle eurooppalaisen verkkovälitteinen riidanratkaisufoorumin (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)

: Mitä minun pitäisi sanoa valituksesta?

Vastaa: Nämä kohdat on mainittava valituksessasi:

  • Tilausnumerosi
  • Mistä huonekaluista ongelma sai alkunsa
  • Selkeä ongelmankuvaus
  • Sija artikkelissa
  • Näytä valokuvat mahdollisuuksien mukaan (pääkuva, yksityiskohdat ja suhteellinen osuus).
Suodattimet
Sort
display